Fesyen tudung versi tayar sotong mat rempit…

Alamakkkkk… Melly Goeslow buat hal sekali lagi pulakkk! Walau pun wanita ini baru saja berjinak dalam dunia berhijab tapi Gomez rasa dia ni terlalu berani sangat la. Menutup aurat tu medah je dan tak membebankan.

Tapi bila Gomez tengok gambar Melly ni Gomez pulak yang rasa terbeban. Hahaaaa bukannya apa, tak berat ke letak tayar terpakai kat atas kepala tu?? Nak tunduk pun mesti takut-takut kan.. Yela nak jaga tayar atas pala tanak bagi jatuh haha!

Ada ka patut fesyen tudung macam dengan tayar kenderaan eshhhhhh pelik-pelik sangat aih manusia. Kalau dulu dia letak pasu bunga dekat atas kepala sekali dengan kain pelekat apa semua. Sekarang ni buat hal dengan tayar pulak.

Marah sungguh dia dengan design ala-ala balung ayam hahaa! Sesuai jadi mascot Bridgestone.. Lepas ni mesti laku kedai tayar tu kihkih. Pakai simple sudah la kan cantik.. Kenapa nak jugak ada sarat macam sarang tebuan tu?-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small