terjebak jugak…

set enamel cawan dan piring…

 rasanya dulu masa kecik2 selalu mak bagi guna pinggan dan cawan enamel ni kan… ya lah kalau bagi yang kaca kang banyak yang pecah pulak… dan masa tu mana nak tau pulak yang jenis pinggan mangkuk ni jadi trending sekarang… dan bila tengok orang lain dah ade kita pun nak jugak lah.. walaupun cuma dua set ni yang mampu beli… buat ada lah kata orang..tigaploh ringgit satu set… dalam gamba nampak beso, tapi bila sampai  kecik cenonet jer cawan dan piringnya…

cawan tu cuma boleh isi setengah mug kopi yang selalu kak rose guna tu…kecik cenonet sungguh kan.  memang kena menambah lah kalau hidang dalam set cawan macam ni…hihi

ep2p-5small