My Kuali: Nasi arab lagi…

Alhamdulillah, dengan rezeki Nya..

kalau malas2 nak masak dengan lauk2 yang banyak, boleh lah mencuba masak nasik arab cenggini… satu lauk jer dan yang penting.. dammmm sekali dalam nasik tu. setel semuanya. mudahkan.. dan nak mudah lagi kak rose guna rempah kabsah yang seda ada jual…resepi nasik arab kabsah ni kak rose ada kongsikan kat sini ya..

 bahan2 yang perlu ditumis untuk memasak nasik arab tu…

 taraaaaa…. dah siap, ayam sekali masak dalam nasik… mudah kerja kan

 salah yang mudah jugak nak sediakan… potong2 dan gaulkan, dah siap..

cuma sos harrah ni yang kena blend… tapi memang sedap lah pada kami anak beranak… tu yang masak brulang2..

ep2p-5small