Kacang buncis dan udang

 sayur sempoi2 yang tukang  makan suka dan tukang masak pun suka jugak sbb senang nak sediakan..

nikmati dengan nasi hangat2 memang sangat ngam lah… dan yang pastinya tukang masak dah takut pulak nak naik kat alat penimbang… asik makan nasik jer kan..kolesterol pun tak jaga… doktor bagi makan ubat dan soh datang balik dalam masa tiga bulan untuk test darah lagi sekali.. tengok ada penurunan ker tak… adoilaaaa takutnya nak menghadap bebelan doktor tu!

ep2p-5small