My Kuali: Nak raya jugak…

 tetiba minggu ni terdengar banyak lagu raya kat radio… nak raya dah rupanya kan… biar pun masih menunggu panggilan untuk berhari raya di tanah suci, kita disini rayakan jugak lah hari pengorbanan ini. kalau lah arwah emak dan bapak masih ada, pastinya masa ni tengah sibuk uruskan ibadah korban, emak akan sibuk mintak anak2 hantar nak tengok dan pilih  sendiri lembu yang ingin dikorbankan nanti.. semuanya tinggal kenangan saja… Al-Fatihah buat arwah emak dan bapa..

 dan kali ini kami adik beradik akan lakukan ibadah korban dikampung seperti yang arwah selalu buat… Insya Allah…

dan buat jugak cookies tat nenas ni untuk sambut hari raya korban nanti…

ep2p-2