Nasibmu pudinaku….

 gambar  pada 29/6/18…. memang selalu pagi sebelum g brisk walk tu belek dulu pokok2 dilaman sekangkang kera ni…daun banyak berlubang, ade nampak serangga putih2 halus sangat terbang bila goyang2 kan daun tu…

 pagi 8.25am 4/7/18…. kurang dah berlubangnya, tapi daun dan dahan bahagian pangkal pokok bertukar hitam, tapi pokok masih segar as if tak de apa apa… masa siram tu pun ada pegang daun tu, tak de rasa layu ker apa… lepas 6 jam kemudainnya…

4/7/18 pukul 2.13 petang… dan kering layu macam ni… ada kawan2 yang tahu apa sebabnya tak?  ada kawan yang kata kena kencing kucing, tapi yang hairannya sepokok rumput yang sama2 tumbuh kat situ tak terjejas langsung… malah sampai sekarang masih tegak tercacak subur gitu!

ep2p-2