My Kuali: Lempeng+kuah kacang

 lempeng bodo2 pun boleh jadi untuk dinner kami berdua… kalau buat untuk sarapan pun ok jugak kan… dan yang ni kak rose bubuh sedikit butter dalam bancuhan batter dan goreng hingga sedikit garing… makan hangat2 cicah dengan kuah kacang, lima keping kecik2 ni sekali ngadap jer untuk kami berdua…

selalunya kalau makan lempeng ni cicah dengan sambal tumis jer, tapi kali ni disebabkan kuah kacang tu dah ada, maka lupakan sekejap lah sambal tumis tu… sedap tak terkata lah…memang gandingan yang ngam buat tukang masak yang tak rajin macam kak rose ni… hihi

ep2p-5small