My Kuali: Setelah lama berrehat..

Asalamualaikum dan salam jumaat penghulu segala hari..

 hari ni bermula lagi aktiviti mingguan jumaat kami kat sini… bacaan surah Al-Kahfi pada pagi jumaat setelah berehat sempena bulan puasa dan raya. seronok sangat dapat berkumpul ramai2 macam ni, apa lagi bila dah lama tak berjumpa… masa puasa ade jer jumpa, tapi masa terawih mana ada masa nak pot pet kan… dan acara bergambar selepas bacaan dan makan2 ni memang havoc…

 walaupun tak semua berkesemapatan bergambar sbb dah balik awal, ni lah kami.. happy n havoc!

 sebelum majlis bermula.. gebang gebang sambil tunggu jemaah yang lain..

Alhamdulillah, selesai sudah membaca surah Al-Kahfi bersama sama.

  terima kasih kak Hajah Kalsom for the venue dan mee rebus yang sedap… dan macam2 kuih pot luck yang dibawa oleh jemaah lain… ade kacang rebus??

 kusyuk menikmati jamuan… tak toleh kiri kanan dah..

 makan makan sambil pot pet….. banyak cerita nak dikongsikan agaknya…

ha… ni dia kacang rebus yang kak rose bawak… jemu makan kuih raya, kacang rebus pun laku laju!

ep2p-2