Brunch di Pak Li kopitiam

 bila tukang masak tak de kerajinan nak masak dan tukang bayo on kan jer bila diajak… maka dengan happynya situkang masak nak makan… nak g jenjalan pun yang penting kena lah isi perut dulu kan… tapi tukang masak ni memang tak suka nak g makan jauh2 dan menghadap jem segala… so pilihan kali ni dekat jer dengan rumah…. Pak Li kopitiam di seksyen 18 tu… masih sedikit awal untuk lunch, jadi tak la ramai sangat pelanggan kat situ… cepat jer dapat hidangan yang kami mintak tu..

 pilihan kami… nasik lemak pak li special dan nasik lemak ayam berempah…. sedap.

 kuey teow goreng dan milo ais pilihan si anak pulak..

menu nasik lemak pak li kopitiam…

ep2p-5small