VIDEO Budak UPNM Tak Malu ‘Payung’ Aset Di Bigo Live

Budak UPNM Tak Malu 'Payung' Aset Di Bigo LiveGELENG kepala kami melihat saban hari ada saja video-video gadis muda berkelakuan tidak senonoh di ruang awam seperti aplikasi Bigo Live, WeChat, Bee Talk dan sebagainya.

Baru-baru ini, satu lagi video aksi jijik sekumpulan remaja perempuan dan seorang lelaki yang diambil melalui akaun Bigo Live salah seorang daripada mereka telah tular di laman-laman sosial.

Video berdurasi 7 minit 3 saat itu dimulakan dengan dua orang gadis bertudung, di mana salah seorang daripadanya sedang menayangkan buah dadanya yang selambak kepada semua yang sudi melihatanya.


Dia kemudiannya menari dengan aksi ‘menggoda’ sambil menjelir-jelirkan lidah dan menggosok bahagian payu daranya kepada kamera, di mana ketika itu berderu-derulah penonton lelaki masuk sambil meninggalkan komen-komen nakal.

Ketika ini, satu-satunya lelaki yang turut berada bersama mereka itu turut ‘belanja’ wajahnya seakan-akan ingin memberitahu kehadirannya di situ.

Namun, apabila pemilik akaun bernama ‘White Rabbit’ itu menjauhkan angle kamera sekaligus mendedahkan wajah mereka berdua, yang bertudung hitam itu memarahinya lalu menjerit, “Jangan tunjuk muka orang cakap!”

Hai dik, tahu pula malu?



Mungkin seronok melihat sambutan hangat daripada penonton, gadis bertudung hitam itu kemudiannya mengajak pula seorang lagi rakan mereka untuk ‘memeriahkan susasana’.

Namun, gadis ketiga itu lebih berani: tak main la gosok-gosok luar je, dia tayang terus lurah dendamnya!

Bukan setakat itu, dia juga menggoyang-goyangkan buah dadanya yang tidak seberapa itu dengan gaya menggoda.

Dan tanpa rasa bersalah, dia ketawa besar melihat aksinya sendiri itu dirakamkan dan disambut oleh budak lelaki tersebut.

Meskipun dicemuh oleh ramai penonton dan diminta oleh rakan lelaki mereka untuk menghentikan siaran langsung itu, namun mereka tidak mempedulikannya malah bertambah galak pula menari-nari seperti cacing kepanasan.

Tanpa mereka ketahui, rakaman aksi tidak senonoh mereka itu telah dirakamkan oleh salah seorang penontona yang bertindak memuat naik video tersebut ke laman YouTube untuk ditularkan.

Sambil melihat profail White Rabbit itu, dia menunjukkan satu demi satu gambar yang dimuat naik gadis tersebut ke dalam akaun Bigo Livenya, dan terpampanglah kad matrik berserta logo Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) di dalam sisipan galeri fotonya.



Oleh kerana gambar itu, jadi terdedahlah bahawa gadis itu sebenarnya merupakan pelajar UPNM. Malukan universiti je ada siswi macam ni, dik!

Sepatutnya dalam usia muda sebegini, kita seharusnya memilih sahabat-sahabat yang menjadikan kita insan yang lebih baik. Ini tidak, kawan-kawan tahu buat ‘heret’ buat perkara tak senonoh je dan yang perlu tanggung konsekuensinya diri sendiri pula! – MYNEWSHUB.CC


Comments

comments

ep2p-2