My Kuali: kejawaan sangat!

goreng pisang cicah dengan sambal kicap jawa menu minum petang kak rose semalam… dan kejawaan sangat lah dengan sambal kicap yang tak boleh tinggal kalau makan apa2 gorengan… kalau yang dah biasa berada di johor pasti nampak akan ada sambal kicap disetiap meja kat gerai yang jual goreng pisang atau apa2 jugak gorengan… selalunya kak rose buat sambal kicap ni banyak2 dan simpan dalan fridge, bila nak makan tinggal nak cedok jer… apa lagi kalau ada goreng pisang cam ni… memang laju jer nak menyicahnya.

kawan2 suka tak makan goreng pisang cicah sambal kicap cam ni? kalau tak cuba tak tahu kan… dah cuba nanti pasti nak lagi dan lagi dan lagi… hihi

ep2p-5small