Jalan2 cari makan..

 RnR Awan Besar… setiap kali ke sri petaling, kami pasti singgah kat sini… dan yang dicari semestinya satay kajang dan jus durian belanda… tapi sayang kali ni jus tu tak ada la pulak…

 lama jugak nak tunggu pesanan sampai… tengok jer la dulu kuah dan ketupat cenonet ni..

 untuk kami berdua… 20 cucuk memang rasa terbuntang nak abeskan..

 disebabkan jus durian belanda tak de, so orderla abc ni… tinggi menggunung, tapi tak de rasa manis langsung… bila tanya katanya “rasanya lupa letak gula merah, tadi” ade ke macam tu???

 lai chee kang yang sedap…

tolong promot, mana tau kan nanti dapat ‘komisen’ dari pihak satay kajang ni… hihi

ep2p-2