My Kuali: Bila sakit gg…

bila en. asben sakit gigi,  gigi elok tak berlubang, tapi sakitnya ya amat dan bila minum air sejuk lagilah rasa macam mencucuk2, katanya.. masa kat penang dulu dah buat check-up dan buat x-ray bagai…. memang tak de cacat celanya gigi geraham tu… tpi bila dah sakit memang nak kena mengadap dentist lah… minggu lepas dah g, makan antibiotik dan ubat tahan sakit jer… dan soh datang balik dalam masa tiga hari… tapi lepas tu kami balik ke kelantan pulak… so lepas seminggu barulah g jumpa dentist tu semula… kali ni terus mintak dia cabut je gg yang sakit tu, memang la lepas tu tak de sakit gg lagi tapi gg dah berkuranglah kan…. nasib baik gg geraham, kalau yang depan, sah lah kena pakai gigi pelesu! hihi

ep2p-5small