Salam Jumaat dari keluarga stokin

 Asalamualaikum dan salam jumaat penghulu segala hari… anak2 stokin yang dah mula membesar pun nak ucap salam jumaat … asik nak memanjat keluar dari kotak yang kami sediakan…  dan kali ni kak rose bawak semuanya keluar dan letak dalam tudung saji yang dah tak digunakan ni… nak amik gambo pun susah, asik nak memanjat keluar jer..banyak2 nama, setokin jugak emak bagi kat ibu kucing ni! kucing jalalan yang emak amik dan bela sedari kecik…. dan kini dah ada keturunan pulak…

 emapt beradik yang dah berumur hampir sebulan… pandai nak takut pada orang yang dia tak biasa!

siibu yang marah kalau ada orang yang ganggu anak2 dia…. buntang mata, marah kat kak rose la tu!

ep2p-5small