Balik sudah….

 Asalamaulaikum dan selamat pagi kawan2 semua… lima hari kak rose g jalan2 dan balik kampung.. dan semalam sampai lah semula ke sarangdi Penang ni… berat hati jer rasanya bila nak balik kesini.. apa lagi bila tengok keadaan mak yang masih tak berapa sihat.. tapi apakan daya yang kat rumah ni pun perlukan perhatian… kalau lah boleh berbagi kan…betapa tugas sebagai anak, isteri dan ibu… tiada penghujungnya.

 14k feet above the sea level…..

 

dengan reluctant, tinggalkan emak dengan doa yang beribu kali semuga emak kembali sihat… kak rose terbang balik ke sarang..

refreshment dalam flight… kak rose suka dengan biskut mefar ni….

ep2p-2