Sazzy Falak Tayang Dada Leper Untuk Tatapan Lelaki Hidung Belang

Nak tengok artis seksi tak seksi di dunia realiti senang je.. Tengok time dorang pergi apa saja majlis berkaitan dengan fesyen.. Kat situ la boleh tengok artis yang jadi mangsa fesyen dan artis yang dah biasa berpakaian seksi..

Nampaknya bukan cikgu Aishah saja  yang kena kecam berpakaian seksi, selebriti Sazzy Falak pun turut di kecam netizen bila tampil dengan pakaian yang mendedahkan aurat.. Jenis manusia yang memang dah biasa tayang peha kat orang, memang la tak malu nak pakai skirt pendek pergi majlis Glam..

Ramai artis yang pergi majlis Glam ni, dalam ramai-ramai artis ini.. Mana artis yang suam-suam kuku semuanya seksi-seksi.. Fazura yang glamour tu pun Miss A tengok penampilan sopan dan tak terlalu seksi macam artis tak ‘laku’ ni..

Sazzy Falak dah lama rasanya tak nampak muka dia kat TV.. Itu yang terlajak seksi bukan main, tampil pakai baju ala-ala singlet, dedah dada dan berskirt pendek atas lutut.. Anak besar-besar pun masih lagi dok berpakaian seksi..

Suami dia pun tak reti nak nasihat bini sendiri ke jangan seksi sangat? Banyak betul artis lelaki yang jadi suami dayus, sanggup kongsi bini dengan lelaki lain kat luar sana. – MissA/UtaraNews.com

ep2p-2