Anak Muda Melayu Selamba Tayang Aksi Pra-Jimak Di Laman Sosial


Memalukan keluarga dan macam tak ada agama jer pasangan ni! Inilah jadinya kalau cara hidup tu terlalu sosial hingga ‘lupa’ halal dan haram.. Pergaulan antara lelaki dengan perempuan dah tak ada batasan, habis maruah tergadai kerana cinta yang hanya berlandaskan nafsu! Lagi satu, inilah perangai anak muda yang baru nak ‘up’, buat apa-apa pun nak bermegah dan sibuk nak tayang untuk tatapan umum..

Menyakitkan mata dok tayang aksi pra-jimak macam tu, harap-harap jangan selepas 9 bulan ada anak terbuang di tepi jalan pulak yer.. Miss rasa geram jer! Budak-budak yang buat perangai macam tu, lebih baik kalau di sebat dengan kayu cemati berduri di khalayak ramai untuk di kasi pengajaran.. Betul tak?? Baru dorang sedar dan insaf dengan perbuatan terkutuk yang dorang lakukan ni!

Korang lihat jer lah muka pasangan tu, muka macam budak-budak baik yang ikut cakap mak bapak jer.. Tapi perangai sebenarnya tu, korang nilai lah sendiri berdasarkan gambar mesra dorang yang ditunjukkan di laman sosial Facebook tu.. Dorang punya kemesraan tu, mengalahkan pasangan yang dah kahwin.. Sakit mata Miss melihat gelagat dorang macam monyet mengawan!

Bersentuhan tanpa segan silu, minah tu pun merelakan apa saja si boyfriend lakukan ke atas dia yer! Peluk dari belakang, gesel pipi, cium tangan dan tak boleh blah tu comolot bagai.. Perlu ke buat semua tu semasa bercinta tanpa hubungan tu disahkan terlebih dahulu??

Kalau kemaruk sangat nak melakukan aksi ‘manis’ semua tu, lebih baik kahwin jer lah daripada mengumpul dosa.. Takut nanti tak tertanggung pulak! Jangan lah dok memalukan keluarga dengan perbuatan terkutuk korang macam tu!

Kasihan lah dengan mak bapak yang jaga dan didik korang dari kecik supaya jadi orang berguna.. Tapi bila dah besar panjang macam ni, dengan cara ni pulak yang korang balas kat dorang yer! – MissHana/Utaranews.com

ep2p-2