Lelaki Tua Tunjuk Kelakuan Tak Senonoh, Hisap T*tek Penari Atas Pentas

Tersebar satu gambar di laman sosial Facebook, menunjukkan seorang lelaki tua yang gatal bertindak menghisap t*tek penari separuh bogel atas pentas.. Amboi! Amboi! Tak padan dengan umur yang dah separuh abad tu.., masih berkelakukan tak senonoh macam tu yer, dasar lelaki tua tak sedar diri!

Kejadian ‘panas’ ni berlaku di negara Thailand, sekumpulan penari wanita yang berpakaian tak cukup kain tu sedang rancak bergelek menghiburkan orang ramai dengan tarian seksi dan mengiurkan, tiba-tiba lelaki tua tu naik atas pentas dan kemudian menghisap t*tek penari perempuan tu.. Tengok reaksi perempuan tu terkejut besar tapi terkejut betul ke?? Entah-entah dia pun suka dengan apa yang dilakukan lelaki tu ke atas dia, betul tak??

Korang pun mesti tahu kan, negara Thailand macam mana?? Thailand memang terkenal dan sering menjadi pilihan dikalangan jantan hidung belang untuk ke sana.. Ini kerana penuh dengan tempat-tempat yang melalaikan, salah satunya tu pusat urut lah.. Bukan setakat mengurut badan jer dorang dapat, urutan batin sekali pun ada.. Itu sebab ramai yang suka pergi Thailand, ramai awek-awek seksi dan ‘hot’ sedang memanggil!

Lelaki tua kat atas tu salah seorang lelaki hidung belang lah, gelojoh benor! Itu mesti kes tak tahan melihat gelek perempuan tu.. Itu yang gelojoh sampai nak ke atas pentas bertindak tak senonoh macam tu.. Biasa lah kan, lelaki mana yang dapat tahan kalau melihat perempuan berpakaian separuh bogel baik punya bergelek depan dorang, dalam hati tu dok tahan geram nak ‘terkam’ jer.. – MissHana/Utaranews.com

ep2p-2