Kim Kardashian Kongsi Gambar Bogel Untuk Peminat Lelaki

Kadang-kadang apa yang dilakukan oleh selebriti antarabangsa memang nampak pelik dan jijik di mata orang Malaysia.. Tapi, kalau kat negara mereka, artis memuatnaik gambar bogel di laman Instagram adalah perkara biasa… Bukan peminat akan kecam sebab memuatnaik gambar bogel, peminat lagi suka kalau artis mereka muatnaik gambar macam tu..

Tambah pulak kalau selebriti yang muatnaik gambar bogel tu adalah Kim Kardashian.. Dah banyak kali selebriti kontroversi itu pernah tampil dengan gambar bogel kat laman sosial dan majalah Hollywood..

U’olls pernah tengok tak gambar bogel Kim dalam majalah ‘PaperMag’? Dalam majalah tu, Kim telah tampil dengan gambar bogel tanpa seurat benang di badan.. Kim ini antara selebriti antarabangsa yang suka memuatnaik gambar bogel untuk tatapan peminat lelakinya..

Terbaru, Kim telah memuatnaik gambar bogel kat laman Instagramnya, cuma kali Kim sensor dibahagian aset pentingnya.. Motif sensor bahagian tu tak tahu la, sebelum ini kat majalah dia tayang.. Dalam Instagam nak di’sensor’ pulak.. Kesian kat peminat lelaki Kim, rata-rata komen minta Kim muatnaik gambar tanpa sensor.. Hehehe…

Peminat fanatik lelaki Hollywood memang cukup suka follow artis-artis yang seksi ni.. Sebab tu kebanyakkan follower Kim adalah lelaki.. Dapat ‘modal’ free dari artis, siapa yang tak mahukan?? Hahhahah… – MissA/UtaraNews.com

ep2p-5small