Viral Aksi Perempuan Mencari 'Burung' Si Lelaki Di Atas Motosikal

Astagfirullah al azim…! Apa lah yang ‘dicari’ si minah itu dalam seluar mamat tu ek?? Mencari ‘bebird’ ke cik kak oiii?? Ini kalau ada petir, biar disambar petir je.., Baru diorang tahu erti penyesalan, tak tahu malu langsung.. Atas motosikal pun sakan melakukan perbuatan tak senonoh ye!

Kalau korang jumpa pasangan seperti pasangan diatas ini, sergah je dan kasi ‘pengajaran’ sikit.. Ajar diorang adab pergaulan antara lelaki dan perempuan itu macam mana, jangan biar diorang hanyut dengan melakukan maksiat macam ini..

Miss yang cuma tengok gambar ni pun rasa malu dan sedih dengan perangai remaja sekarang ini, tak pandai menjaga diri dan maruah, kerana cinta sanggup gadaikan tubuh badan untuk diratah.. Hurmm..

Pasangan ini dengan selamba je tayang aksi tak senonoh diorang.. Pasangan macam ini sebenarnya bukan tak perasan ada mata-mata memandang diorang, tapi saje buat-buat tak nampak dan tak peduli apa orang nak kata pada diorang..

Ini semua gara-gara nafsu. Bila nafsu dah menguasai diri, perasaan malu pun dah hilang.. Betul tak?? Disebabkan pergaulan tanpa batasan seperti ini lah yang menjadi punca kes pembuangan bayi semakin berleluasa..

Dicampak bayi itu seperti buang sampah je.. Kasihan bayi yang tak bersalah menjadi mangsa, disebabkan perbuatan ‘mak bapaknya’ seorang yang tak bertanggungjawab.. Insaf-insaf lah melakukan maksiat dan perbuatan yang mensia-siakan.. Rugi je hidup dengan melakukan dosa.. – MissHana/Utaranews.com

ep2p-2