Trend Rambut 'Beruban' Wak Doyok Di Kecam

Untuk tahun baru ini, Miss A rasa sudah menjadi trend tak kira lelaki atau wanita adalah mewarnakan rambut ala-ala ‘rambut beruban’.. Mungkin kes dorang ini boleh dikategorikan sebagai ‘uban’ tumbuh tak mengenal usia..

Kalau dulu, jika ada uban sikit saja yang tumbuh dirambut, banyak yang cuba sembunyikan dengan warnakan rambut dengan ‘inai’ ataupun pewarna rambut hitam.. Kini Miss A rasa, orang yang muda-muda kalau dah tumbuh ‘uban’ tak perlu nak malu lagi..

Sudah jadi trend woi, Aisyah Aziz, Awal Ashaari dan kini Wak Doyok pula.. Ala, Wak Doyok ikon fesyen itulah.. Dah nama pun ikon fesyen, penampilan rambut baru Wak yang telah diwarnakan dengan warna perang memang menarik perhatian ramai..

Terutamanya, golongan ‘haters’. Memang banyak nasihat pedas yang diterima Wak di ruangan komen.. Banyak yang memberi nasihat, itu tanda ramai yang sayangkan Wak.. Dah buat salah itu yang ditegur..

Warnakan rambut adalah dilarang tapi Wak lebih memilih trend.. Bergaya atau tidak, perkara tersebut tetap akan ditanya bila kita mati nanti.. Oppss, terlebih sudahhh.. Yang tua mahu menjadi ‘muda’, yang muda mahu menjadi ‘tua’.. Wak telah membuktikan kata-kata itu adalah benar.. Hehehe.. – Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small