Handphone tertinggal jadi mangsa Pencuri di GSC Nu Sentral

Sapa-sapa yang selalu cuai meninggalkan barang-barang berharga di merata tempat, jadi la mangsa pencuri cenggini. Diorang rembat buat selamba macam tak ada apa yang berlaku.

Cuai aje nak dapat balik barang korang tu mustahil la ye, lain la kalau orang yang jumpa tu jujur yang jenis tak ambik hak orang. Mesti akan dikembalikan balik kepada korang. Tu kira nasib baik la!

Tengok aksi pasangan ni mula-mula diorang sampai kat kaunter tu memang dah ada enset putih tu, mula-mula tu pasangan ni tak perasan ada enset kat situ dan order pop corn macam biasa sebelum lelaki tu perasan ada enset.

Tak sampai satu saat terus aje sambar dan disembunyikan. Dia tak perasan ada CCTV sedang memerhati..

Kejadian ni berlaku ni di GSC Nu Sentral. Tuan punya enset tu mesti dok cari melilau kat mana dia tinggal. Nak jumpa balik tu memang mustahil la, dah disambar pencuri!

So, korang pun lebih berhati-hati la ye, jangan cuai kalau tanak barang korang hilang dalam sekelip mata aje.

Bagi yang suka ambik hak orang tu insaf-insaf la, pakai hak orang tanpa izin ni tak akan aman la hidup tu.. MissHana/Utaranews.com.

Sambil membeli sempat mencuri. Orang ramai mohon lebih berhati-hati dan jangan lalai sehingga tertinggal barang berharga di kaunter. Kejadian berlaku di GSC Nu Sentral

Posted by Friends of BN – Barisan Nasional on 2hb Disember 2015

ep2p-2