Asik nak makan jer…..

 Asalamualaikum dan selamat tengahari kawan2 semua…. waktu2 gini patutnya duk didapo memasak, tapi kak rose ni mengadap komputer lak… sejak balik dari bercuti, terasa malas sangat nak menghapdate rumah maya ni…. jauh perjalanan kali ni… Penang-Narathiwat Thailand-Penang-KL-Penang…seminggu kak rose tinggalkan, tapi tetap ada entry setiap hari walaupun dengan auto publish jer…. ya la kalau dah g bercuti2 mesia tu memang tak rajin la nak mengupdate menda masak2 ni kan….  kira aci jugak la kan, asalkan tak terbiar rumah maya ni….

 dan ni antara makan2 yang kak rose ada amik gambo masa g kl ari tu…. tinggal gambo jer pun nak jugak tepek kat sini… tak kisah la kan… asalkan sendiri punya gambo, tak cilok gamba dan entry orang lain…  tak tau nak cakap apa dah pada yang amik entry enblock MACAM ni…. grrrr!!!

 dessert yang sempoi…. mixed fruits, tapi apple hijau tu mak ai…… manyak ashemmmm!

antara yang dioder… berbelit lidah nak menyebut menu ni…. spaghetti jer yg ku tahu!

ep2p-5small