Lisa Surihani Dihentam Peminat kerana dianggap berlagak.

Sebelum ini Lisa Surihani  pernah suarakan hasrat tak mahu dedahkan wajah anaknya kepada umum buat masa ini.. Lisa nak anaknya membesar seperti kanak-kanak yang normal..

Tapi, gambar wajah anak Lisa dan Yusri dah diambil tanpa kebenaran seorang peminat mereka sewaktu pasangan ini berada kat sebuah pasaraya baru-baru ini.. Gambar tersebut dah tersebar di media sosial dan jadi viral..

Tak lama lepas tu, Lisa menyuarakan rasa terkilan sebab gambar anaknya telah diambil secara curi dan disebarkan.. Miss A tengok, gambar tu tak ada la nampak sangat wajah Yahaira..

Apapun, kenyataan Lisa mendapat reaksi negatif dari netizen, dorang merasakan tindakan Lisa tak mendedahkan wajah anaknya tu agak ‘poyo’.. Sebagai artis dia patutnya tahu, kisah hidupnya mesti nak diketahui oleh orang ramai..

Kalau dah takut sangat wajah anak didedahkan pada media, Lisa tak payah libatkan diri dalam industri hiburan.. Jadi je Lisa Surirumah, mesti tak ada sapa yang nak ambil gambar anaknya secara curi-curi, kata salah seorang netizen pada pasangan ini..

Macam-macam hal kalau dah jadi artis.. Dedahkan wajah anak salah, tak dedahkan pun salah.. Korang pulak rasa macam mana? Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2