DAP sudah menyerah kalah untuk jatuhkan Najib?

Ahli Parlimen DAP, Tony Pua nampaknya seperti sudah berputus asa dalam usaha-usaha mereka untuk menjatuhkan perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak. Aikkkkk DAP sudah menyerah kalah ke?? Sudah tak mampu nak melawan kepimpinan hebat Najib?

Cita-cita DAP untuk menyingkirkan Najib melalui penolakan baget 2016. Akan tetapi impian mereka seakan-akan hancur dan terkubur dipersimpangan kerana plan jahat mereka tidak mendapat sambutan dan sokongan ahli-ahli yang lain.

“Bolehkah kita berjaya undi tolak bajet? Saya boleh katakan, peluangnya hampir sifar,

“Tiada ahli parlimen BN yang sanggup ambil risiko. Jika mahu berjaya, kita memerlukan (sokongan) 30 atau 35 ahli parlimen BN, “kata ahli parlimen Petaling Jaya Utara itu.

Mungkin Tony Pua ni fikir yang ahli-ahli parlimen BN selama ini sokong tindakan yang dibuat ini, sebab tu dorang yakin sangat dapat singkirkan Najib. Padahal dorang tidak sedar bahawa ahli parlimen BN menyokong penuh tindakan yang dibuat perdana menteri itu.

Lepas plan jahat mereka tidak mendapat sambutan, Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP boleh pulak menuduh bahawa wakil BN sebenarnya takut akan dikenakan tindakan dan dihukum sekiranya plan jahat mereka itu tidak menjadi.

Terima jela hakikat yang dorang tak mampu nak lawan pengaruh perdana menteri. Angkat kaki jela, sia-sia je usaha yang DAP buat ni. Macam takda hasil pun buat penat je raih simpati parti lain haha!-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small