Pemimpin DAP hati busuk!! Suka melaga-lagakan orang.

Sebenarnya, parti DAP lah kepala besar yang paling teruk mengamalkan sikap perkauman.. Dorang ni kalau bab perkauman memang kaw-kaw giler ahhhh! Kalau boleh tu nak monopoli kat kaum dorang je. Sebab tu la parti DAP adalah parti utama yang menjadi penghalang kepada perpaduan kaum yang majmuk di negara ini.

Hal ini dipersetujui oleh Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali. Ibrahim pun kata yang rata-rata pemimpim DAP memang busuk hat, selalu sangat nak melaga-lagakan orang lagi. Dorang memang suka tengok orang bertikam lidah bermasam muka antara satu sama lain. Jenis hati hitam ni tak boleh nak buat apa dah!

Perbuatan serta tingkah laku pemimpin DAP bukan saja menghuru-harakan hubungan antara kaum malah menjadi batu besar! Penghalang kepada perpaduan antara kaum yang dahulunya terjalin erat, tapi kini dah rengang.

“Yang menjadi batu penghalang, merosakkan perpaduan kaum adalah parti DAP. DAP jangan temberang, membohong bahawa mereka tidak perkauman. Merekalah bapak perkauman paling rasis dalam negara ini,” katanya.

Sepatutnya dorang ni patut berterima kasih dekat orang Melayu sebab kita dah bagi tempat tinggal yang selesa serta kerakyatan lagi kat dorang. Tapi bila dah dimanjakan sangat makin naik kepala pulak depa-depa ni.

“Kita bagi mereka kerakyatan. Kita jangka mereka berterima kasih, kerana di mana langit dijunjung di situ bumi dipijak.

“Dahulu, Persekutuan Tanah Melayu bukannya negara majmuk. Kita jadi negara majmuk setelah kita menerima mereka. Penerimaan itu adalah berdasarkan kontrak sosial,” tegasnya.

Bukan tu je… Pemimpim MCA pun kata macam tu jugak! Pengerusi Biro Keharmonian Agama MCA, Datuk Seri Ti Lian Ker berkata, pemimpim DAP ni tak reti nak faham dan hormat sensitiviti orang Melayu. Sebab tu la ketegangan antara kaum makin menjadi-jadi.

“DAP perlu bertanggungjawab di atas keangkuhan, kesombongan dan keengganannya untuk memahami orang Melayu dan menghormati agama Islam yang boleh menyebabkan perpaduan kaum berada dalam keadaan goyah,” kata Lian Ker.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2