Pasangan pengkid kena simbah asid.. Dapat balasan ke??

Sepasang kekasih songsang agaknya terima balasan diatas dosa-dosa yang telah dorang lakukan, hurmmmm mungkin la. Mana taknya kalau pasangan pengkid tu telah disimbah asid ke muka beberapa hari yang lalu oleh orang yang tak dikenali.

Bersungguh-sungguh betul pasangan tu berdoa kat Instagram dorang, mintak tolong followernya doa supaya dorang cepat sembuh dari kecederaan yang dialami akibat disimbah asid tempoh hari. Tak tahu apa motif si pelaku, mungkin jeles kot sebab pasangan pengkid ni bahagia huhu!

Haishhhh tak tahu nak cakap sebab memang sah-sah perbuatan dorang ni salah dalam Islam, tambah pulak dorang beragama Islam. Mungkin si pelaku ni jeles tak pun rimas sebab mangsa yang menggunakan akaun Instagram @Niddanish nih rancak sangat dok upload gambar bersama dengan kekasihnya tue.

Tapi kesian jugak la kat dorang ni sebab katanya dorang ni takde musuh and takde pulak kacau sapa-sapa. Keluar rumah pun jarang so ntah la kenapa si pelaku tu tak puas hati sangat dekat dorang. Hurmmm maybe dia minat kat salah sorang mangsa ni kot tapi cinta tak terbalas huhuuuuu!

Kedua-dua mangsa yang kononnya kekasih ni mengalami kecederaan di bahagian muka dan badan.. Sekarang ni tengah di rawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Sementara itu, laporan polis telah pun dibuat dan tengah dalam siasatan.

Siapa pun pelakunya, Gomez rasa dia tak patut buat macam tue, tak kesah la engko jeles ke rimas ke! Rosak muka orang tau! Takde hati perut langsung la!-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small