Yatt Hamzah jadi Janda kerana elak fitnah masyarakat.

Sebelum ini kita pernah dengar berita rumahtangga Yatt Hamzah hampir musnah dah pasangan ini hampir je nak bercerai namun ianya berjaya diselamatkan..

Tetapi, semalam Yatt dan suaminya Abdul Mutalib dah pun bercerai talah satu di Mahkamah Tinggi KL secara tertutup.. Akhirnya terlerai jugak ikatan perkahwinan mereka.. Sebab apa  yang pasangan ini berpisah masih tak diketahui..

Sedih bila Miss A dengar berita seperti  ini, tak sangka pasangan yang dah berjaya berbaik semula sebelum proses penceraian dah pun ambil keputusan bercerai.. Mungkin dorang memang dah tak ada jodoh, apa boleh buat kan?

Perkara ini dah pun disahkan sendiri oleh bekas  suaminya.. Hasil perkahwinan mereka, pasangan ini dikurniakan seorang anak perempuan yang dah pun berusia lima tahun..

“Kami berpisah secara baik. Makluman ini dibuat bertujuan mengelak sebarang fitnah dan pandangan negatif masyarakat.

Apa pun mohon teman media mendoakan yg terbaik buat kami berdua meneruskan kehidupan. seperti biasa. Sekian, terima kasih,” jelasnya..

Jodoh dan kematian tu tak siapa  yang tahu, mungkin dah tertulis.. Apapun, semoga Yatt dan suami tabah dalam meghadapi perpisahan ini.. Setiap  yang berlaku pasti ada hikmahnya.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small