Wanita Islam mengaku kafir lepas kahwin dengan mat salleh.

Pantang orang melayu kalau dok langgar adat nih! Langgar sikit je mesti berdebu orang hentam. Tapi kalau tak ikut hukum takpe pulak haha! Tuppptuppp muncul beberapa keping gambar perkahwinan wanita cantik ini, tapi masalahnya wanita ini kawin ikut adat orang barat.

Perhhhhhh ikut cara orang Kristian bebbbbb! Besa la dah nama pun kawin dengan mat salleh, bila kenduri sebelah lelaki mesti la nak ikut cara dorang kan. Tapi perlu ke sampai nak potong kek pun kena comolot depan orang ramai? Hellooo korang beragama Islam okey.

Ohhyeayyyyyy lupa pulak….korang dekat luar negara kan so takpe la…apadahal takde sapa-sapa kisah lek ahhhhh artis pun comolot jugak kalau dorang honeymoon kat oversea wakakkakaka!

Bukan setakat tu je, sehari sebelum kawin lelaki yang bride-to-be ni berparty dulu dengan kawan-kawannya. Kononnya hari last sebagai single man la, siap langgah air arak tue! Okey la hari-hari last sebelom ko memeluk Islam, lepas masuk Islam nanti suci bersih la….mungkin haha!

Tapi Gomez tengok dorang ni masuk Islam ke tak masuk Islam ke life dorang macam takde beza ja, siap ada arak pulak tu atas table. Hurmmmm ntah la, lebih dahsyat pengantin wanita tu siap mengaku kafir bila follower Instagram perli dia. Hahaaaa terbaik la kau Senahhhh!-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2