Nak Cari Awek Kena Ukur Saiz Payudara Di China

Jatuh maruah perempuan lagi la. Perempuan sekarang senang dipergunakan gitu aje. Orang kat China ni suka sangat buat benda pelik-pelik buat orang rasa menyampah pula!

Yang terbaru ni cara nak cari pasangan untuk bercinta kononnya. Perempuan yang jadi ‘uji kaji’ benda bodoh ni. Lelaki akan ukur saiz payudara perempuan dan perempuan tak boleh pakai secalit bedak pun.

Awat takut jadi kes suami or pakwe terkejut tengok muka awek or isteri yang sebenar lepas tanggal mekap??? Hihihiihhii..  

Acara tu diadakan di taman tema air. Seksi-seksi la noh dah buat kat taman tema air! Boleh tahan juga sambutan untuk program tu sampai 30, 000 orang join masuk benda bodoh tu.

Walaupun sambutan yang menghangatkan tapi ramai yang kecam program tu di media sosial menganggap program tu menjatuhkan maruah perempuan. Tapi perempuan kat situ pun gedikkkk nak join!! Diorang sendiri menjatuh maruah diorang.

“Adakah ia bermakna bahawa wanita hanya diukur melalui saiz payu dara dan muka semata-mata.

“Ia menunjukkan sisi menakutkan di kalangan kaum lelaki. Lebih menyedihkan apabila wanita sendiri tidak menghormati diri mereka,’’ kutukan dari pengguna media sosial. – MissHana/Utaranews.com

ep2p-2