Tidak tahan dengan sikap Nad Zainal yang seakan-akan mencabar kesabarannya, bekas pengurus artis tersebut, Along Zuren membuka satu persatu perkara dan juga masalah yang pernah dilakukannya sepanjang menjadi pengurus Nad sebelum ini.

Bekas Pengurus Dedah Perangai Buruk Nad Zainal - ROTIKAYA - in

Menerusi muatnaik beberapa status di akaun Facebook miliknya, Along mendedahkan bahawa Nad pernah membawa pulang teman lelaki ke rumahnya (dan diketahui oleh ibunya sendiri) malah oleh kerana sebab itu juga, Along turut dimarahi oleh keluarga Nad.

“Saya sudah lama berdiam diri kerana kedua-dua belah pihak bersetuju untuk menjaga aib satu sama lain. Namun, kesabaran saya seperti teruji apabila dia (Nad) membuat kenyataan sebegitu (melarikan duit Nad Zainal) di Melodi. “Ini bukan kali pertama”

“Saya sudah dikhabarkan mengenai perkara ini beberapa kali. Jujur saya katakan tuduhan yang dilemparkan kepada saya tidak berasas. Saya tidak teragak-agak untuk mengeluarkan bukti yang ada demi membersihkan nama baik saya. Bukan niat untuk memburukkan sesiapa namun Nad yang memulakan perkara ini,” memetik penjelasannya daripada BH Online.

Selain itu, dalam masa yang sama, Along juga mendedahkan bahawa Nad merupakan seorang artis yang sangat bermasalah selain tidak mahu bersama-sama mendekati dan menghargai peminatnya.


Isu sikap di rumah anak yatim