Betulkah KJ lulusan dari OXFORD? Layakkah KJ jadi Menteri??

Apabila KJ meroyan tentang kononnya telah berlaku ketidakadilan terhadap dua pegawai SPRM yang telah ditukarkan beberapa hari lepas, Spy dah nampak budak rombau yang satu ni bukannya cerdik sangat pun..

Lawak kot bila KJ dakwa pertukaran dua pegawai tu tak dapat kelulusan dan dibincangkan terlebih dulu bersama Menteri Kabinet. Kabinet apa yang menantu Pak Lah ni mahu? Kabinet dapur ke atau kabinet bilik tidur?

Orang yang bukan jadi Menteri pun tahu rasanya bahawa setiap pertukaran pegawai-pegawai kerajaan tak perlu dimaklumkan kepada kabinet. Semua tu terpulang atas budi bicara Ketua Setiausaha Negara.

Tapi bila budak hitam negeri sembilan ni meracau macam kena sampuk Jin Toncit tu kenapa? Sejak bila pulak menantu Pak Lah ni ambil berat sangat tentang pertukaran pegawai kerajaan beb?

Nampak sangat KJ ni sengaja nak cari popular lebih bila kononnya nak jadi Hero isu rakyat. Malangnya, KJ lupa bahawa pertukaran dua pegawai SPRM ni adalah isu pembangkang, bukannya isu rakyat pun bhaii.

First of all.., cuba fikir balik kenapa pegwai-pegawai tu ditukarkan selepas je dorang jumpa dengan segerombolan pemimpin pembangkang di ofis SPRM? Adakah dua pegawai tu sebenarnya pencacai pemakan dedak pembangkang? Ataupun dua pegawai tu sengaja nak tunjuk bahawa dorang sangat bertoleransi dan tak perkauman demi menjalankan prinsip 1Malaysia?

Yang kedua, cuba fikir kenapa sebelum ni asyik ada saja maklumat penyiasatan yang bocor ke tangan pembangkang. Dan pembangkang pula mendahului didalam mendedahkan segala hal ehwal kerajaan. Siapakah yang jadi syaiton nirrojim didalam agensi kerajaan membocorkan segala rahsia??

Sewajarnya, pembocor maklumat bukan setakat ditukar ke Jabatan lain je beb.. Patutnya dorang tu kena buang terus biar membangsat kerja di tempat lain. Buat apa simpan orang yang tak amanah dan juga secara terang dah munafik?

Semua ni pun susah sangat ke KJ@menantu babah nak faham? Ke KJ sengaja pura-pura tak faham sebab ada agenda yang lebih besar yang dorang rancangkan? Mana tahu dorang semua ni sedang berkomplot nak jatuhkan seseorang? Hahahaha.. kita orang dah tahu la beb perancangan jahat dan busuk korang tu..

Mahathir pun dah tak berani nak bersuara.. Lepas ni kita tengok lah siapa yang kena sula dulu… Hahahaha.. – Spyleman/Utaranews.com

ep2p-2