[VIDEO] Kena langgar selepas bergaduh di tengah jalan

Haaaa itu la bergaduh lagi dekat tengah jalan raya, kan dah kena langgar sekor-sekor huhuuu! Agak ngeri jugak la video yang dikongsikan ni. Sekali langgar lima orang terus.. Kedepekkkk kena langgar macam buah nangka busuk.

Kejadian ni berlaku di St Louis, Amerika Syarika. Lima orang wanita tu dilihat tengah bergaduh kat tengah-tengah jalan raya. Habis sesak terus jalan tu disebabkan dorang.. Maibe si pemandu kereta yang langgar dorang ni bengang kot nak jalan tak boleh, so dia terus langgar dorang.

Laju kot, sampai terpelanting habis perempuan-perempuan tu. Mungkin tu jela cara si pemandu tu buat untuk meleraikan pergaduhan dorang ni. Iyela sebab dah makin teruk tengok.. Menyusahkan orang pulak tu.

Sebab tu dia langgar dan terus blahhhh macam tak bersalah haha kesian dorang! Apa yang kelakarnya, lepas lima orang perempuan tu kena belah, traffic dekat situ terus berjalan dengan lancar takde sesak lagi dah.

Hahaaa.. Bagus-bagus! Tapi tak patut la pemandu tu buat macam tu sebab bahayakan nyawa dorang. Nasib baik la dorang tak parah.. Pemandu tersebut masih lagi diburu atas kesalahan bertindak ganas dan melarikan diri.-TiraGomez/UtaraNews.com


video

ep2p-2