Tayang gambar intim suami isteri atas katil.., artis melayu ni mintak maaf.

Suatu ketika dulu hangat diperkatakan bila pasangan suami isteri iaitu Ekin AF3 dan Yazer berkongsi gambar mesra dorang atas katil kat laman sosial.. Motif muatnaik gambar tu untuk apa? Sebabkan itulah pasangan ini dapat kritikan hebat dari ramai pihak..

Lebih panas si Ekin ni pun dok membalas komen negatif yang dilemparkan kat dorang dengan sombong sekali.. Dah orang tegur benda elok pun nak melatah lebih, gambar macam tu lebih baik simpan je dalam telefon.. Tak payah muatnaik kat laman sosial, orang lain pun dah kahwin, tak ada pulak nak muatnaik gambar macam tu..

Mungkin sedar diri masih lagi menjadi bualan mulut orang.. Yazer kini tampil dan mengaku muatnaik gambar seperti itu adalah satu kesilapan besar..

“Jujurnya kami tidak sangka foto tersebut akan menimbulkan isu di kalangan netizen.

“Apabila ia menjadi viral, ia membuatkan saya gelisah. Saya belajar daripada kesilapan tersebut iaitu walaupun kami suami-isteri, apabila timbulnya isu seperti ini, ia agak sensitif di kalangan masyarakat,” katanya..

Haa.. dari dulu akui kesilapan kan senang, ni tidak si isteri tampil balas komen netizen dengan angkuh sekali.. Terima setiap teguran netizen tu sebagai nasihat.., orang tak mengata kalau benda tu tak salah.. Berhati-hati dalam memuatnaik gambar di laman sosial.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small