Sangat Memalukan!! Mat Saleh mengawan dalam pondok telefon..

Selamba badak aje diorang ni kan buat seks kat mana-mana pun boleh. Ingatkan haiwan je yang suka macam ni, manusia yang ada akal pun sama je.. Haiiii.. tak tau malu sungguhh!!!!

Pasangan kekasih dari Staffordshire, Britian tak tau malu melakukan aksi seks dalam pondok telefon. ‘Tercemar’ tempat tu!! Huhhuuhu .. orang lalu lalang kat situ confirm boleh nampak jelas aje dari luar.

Aksi diorang tu dirakam oleh pemandu yang lalu lalang kat situ tapi diorang buat don’t know aje!! Kalau ye pun dah kemaruk sangat, elok la pegi cari tempat yang tertutup sikit.. Ni dah macam haiwan pun perangai tu mengawan tepi jalan.

Sifat malu dalam manusia sekarang dah kurang dah, main redah aje buat benda tak senonoh depan orang ramai!! Dah macam trend pula sebelum ni pun ada juga pasangan yang macam ni. Hmmmmmm…. MissHana/Utaranews.com

ep2p-5small