Resepi nak bagi Pizza jadi Super Sedapp.. Hanya untuk lelaki.

Patut la pizza yang seorang perempuan ni beli sedap lain macam jer.. Rupa-rupanya ada resipi rahsia daki ‘telur’. Eiiiuuueee!! Meloyakan lah.. Kejadian ni berlaku di Boston dan menjadi viral di laman sosial.

Nak tahu tak cara-cara nak masak pizza yang sedap tu?? Senang jer korang cuma perlu masukkan sebelah tangan ke dalam seluar sambil garu ehem ehemm haha! Lepas tu tangan tak payah basuh. Yukkss!

Menurut Sandy Breitlinger, rakan dan anaknya tengah beratur nak beli pizza, tiba-tiba dorang ternampak sorang pekerja makanan segera tu tengah sedap dok menggaru. Perhhhhh pengotornya.

“Anak saya kemudian merakamkan gambar itu dan memanggil pengurus restoran makanan segera itu untuk memaklumkan kepadanya. Dia kemudiannya bercakap dengan lelaki itu.
“Kami tidak makan pizza itu dan kami berdoa dia tidak membuat pizza untuk orang lain kerana jelas dia langsung tidak membasuh tangan,’’ katanya.

Sebelum ni, kawan Sandy yang cadangkan kedai tu sebab kawan dia dah pernah try dah. Sedap katanya hahaaa.. Mungkin sedap sebab tu kot noh.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small