Nora Danish ‘Perang’ Dengan Bekas Bini Nedim..

Patutnya bulan Syawal ni bulan semua orang dok bermaaf-maafan antara satu sama lain.. Tapi, lain pulak jadi kat dua orang makhluk ni.. Dua orang wanita ni dok ‘berperang’ sama sendiri di laman Insatgram..

Nora Danish ni dah berperang dengan bekas bini kekasihnya, Nedim Nazri iaitu Nabilah Khan.. Laa dah pasai apa dok gaduh pulak ni? Dorang ni dah cerai kan, gaduh pasai apa lagi.. Tak payah la dok gaduh pasai sorang laki.. Memalukan je..

Benda ni start bila bekas bini Nedim tu muatnaik beberapa potong ayat buat Nora sentap.. Ayat tu bunyi, “Real women don’t need to steal a person’s husband they go out and get their own! #justsaying.”

Wei! Nora ni rampas Nedim dari bekas bini dia ke? Kiranya dorang ni cerai sebab Nora.. Ish-Ish, kalau betul la Nora ni dah rampas suami orang.. Memang patut pun la kena perli dengan bekas bini nedim tu.. Padan muka..

Lepas kena ayat sentap tu, Nora tak diamkan diri.. Nora balas kembali dengan memuatnaik beberapa keping gambar lain.. Benda tu terus berlarutan dengan beberapa keping gambar lagi.. Yang pasti, kekasih hati kesayangan iaitu Nedim pun tampil backup Nora..

Pening jugak dengan Nora ni, Nabilah Khan tu bukan tuju status tu kat dia.. Apasal yang dia nak terasa lebih.. Siapa makan cili dia terasa pedasnya.. Bila dah jadi perang macam ni nampak sangat Nora ni dok rampas Nedim dari Nabilah.. Ye dak? Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2