Kekasih Nora Danish Bodohkan Pengikut Instagram

Semua orang tahu dan kenal dengan kekasih haati Nora Danish iaitu Nedim.. Dari apa yang Miss A tengok Nedim ni memang jenis lantang bersuara.. Kalau ada je dia tak puas hati,memang dia sembur je.. Tak kisah la siapa orang tu..

Hari tu tak silap Miss A dia dok gaduh dengar mak tiri  dia.. Kali ini dia dok bergaduh dengan pengikut di laman Instagramnya pulak.. Sekali ayat dia bagi stupid or asshole baq hang! Boleh tahan kuar ajaq jugak bahasa si Nedim ni..

Betul-betul marah la kot.. Apa lelaki tu buat sebenarnya?

Melalui update terbaru Nedim, dia kongsikan kisah kehilangan pakciknya.. Pengikutnya yang lain semua melahirkan rasa simpati atas kehilangan itu dan merakamkan ucapan takziah..

Tapi, tang mana pulak muncul seorang pengikut ni punya ucapan takziah tarik perhatian Nedim.. Tengah sedih kehilangan pakcik, budak ni cucuk dengan ‘hashtag’ pedih.. Tu yang buat Nedim marah betul kot..

Hashtag memang tak kena kot dengan situasi Nedim tu.. Semua dah sedia maklum pasal cerita lama dorang ni kan.. Tak payah dok cerita dah tahu..

Miss A dok usha Nedim punya IG, dia dah delete la semua komen-komen ni.. Tak tahu la sebab apa.. berani kerana benar..hahaha.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-2