Hijabista bangga pakai baju Blowjob!

Ini la antara sebabnya penting sangat English education tu sebenarnya, walaupun Bahasa ibunda harus diutamakan.

Tapi tak salah kalau kita ambil tahu jugak Bahasa asing. Contohnya macam gambar ni, apa yang tak kena sebenarnya dengan minah ni??

Agak-agak korang la kan, minah bertudung tu tahu atau idak maksud ‘Blowjob’ yang ditulis di baju yang dipakainya tu.

Kalau dia tak tahu, pengetahuannya memang kurang tapi kalau dia tahu tapi sengaja nak pakai Gomez rasa otak dia mesti kuning haha!

Gamak ke korang nak pakai baju ada tulisan lucah macam tu?? Sudah la bertudung, tak senonoh betul la. ‘Blowjob Better Than No Job’ sorry to say..

Pelacur ke sampai kata Blowjob lagi bagus dari takde kerja? Takde maruah ek?? Lain kali nak pakai baju tu bagi faham maksud sama noh jangan main bedal je.-TiraGoez/UtaraNews.com

ep2p-5small