Alvin Tan mahu insaf dan berubah??

Kalau dulu sebut je pasal Alvin Tan, korang mesti dah tahu kan yang pelakon seks ni suka sangat kutuk dan hina agama Islam melalui status yang dibuatnya di Facebook. Kalau tak pasal kutuk melayu mesti pasal hina kesucian agama Islam, dua tu je.

Tapi baru-baru ni…. Amboihhhh Alvin Tan dah berubah ke?? Pandai pulak dia nak sekolahkan budak-budak Melayu sejak dari kes kat Plaza Lowyat tu. Ada betul jugak apa yang dia kata tapi Gomez rasa macam Alvin ni cakap depan cermin je hahaa!

Iyela kalau dia tak mula kutuk maki dulu tak kan la orang nak komen kutuk dia balik kan. So sekolahkan diri sendiri dulu yer… Kalau diri sendiri pun dok kutuk agama lain macam mana orang lain nak hormat derrrr!

Siap ajak rakyat Malaysia agar jangan bersikap rasis dikalangan kaum di negara ni. Hurmm yeke?? Sapa yang rasisi sebenar.. Hurmmm tak apa la kita tengok jela sejauh mana perkataan ‘Berubah’ Alvin Tan si blogger kontroversi ni.

Kalau dah berubah betul-betul bagus la jangan hangat-hangat tahi ayam sudah.. Sebab setakat ni baru satu ni je status yang dia buat ada unsur nasihat. Sebelum ni menghina je keja, mana dengan persendakan azan semua serah kat dia.-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small