Abang Polis kantoi usung beg plastik hitam di bulan puasa..

Alamak terkantoi pulak hahahaa! Rupa-rupanya banyak betul paparazzi sekarang ni, bahaya betul! silap langkah sikit je gambar korang mesti akan tersebar dekat dalam laman sosial. Kalau yang baik-baik syukur la.

Tapi kalau yang tak baik macam ni haha! Aduhaiii abang polis kenapa buat macam ni? Sudah la berpakaian seragam polis, naik pulak kereta peronda polis. Ehhh bimbit plastik hitam pulakk adusss punohhh!

Bila sebut jer pasal plastik hitam hmmmm korang pandai-pandai jela faham yer apa isi kat dalam tu. Ehhhh tak posa ka abang polis ni, alamakkkk!! Aishhhhh tak baik fitnah orang tau mana tahu sampah je kat dalam tu haaa.

Subhanaallah, macam ni ka sifat terpuji yang patut kita contohi? Bulan Ramadhan macam ni pulak hadoi! Okey la Gomez cuba untuk bersangka baik, mungkin isterinya sakit gastrik kat rumah kot, atau member non-muslim dia yang pesan hihiii..-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small