Wanita melayu sanggup hilang maruah demi jual perisa Vape

Tahu la nak promosi dorang punya produk pun, tapi jangan la sampai sanggup buat benda yang memalukan. Ini dah sampai mengaibkan maruah kaum hawa dah ni. Bunyinya memang lawak tapi empunya badan malu kot.

Katanya dua orang wanita dalam gambar ni mungkin seller flavor vape, walaupun niat dorang baik cari rezeki tapi perlu ke sampai buat flavor vape yang berperisa nenen?? Kononnya nak mengimbau balik la zaman baby dulu isap nenen mak korang?

Tak rasa macam menjatuhkan maruah seorang wanita ke?? Come on la.. Kalau laki maybe dorang cakap alah takde apa pun chill la tapi korang tak tahu ke apa kaum hawa rasa?? Malu kot.. Asal tak buat perisa air kencing je dah alang-alang kan.

Dah tu siap buat baju lagi dengan tulisan nenen besar-besar kat betul-betul buah dada?? Eshhhhhh mengaibkan diri sendiri je korang ni. Kalau yer pun nak cari makan jangan sampai jatuhkan maruah wanita yer. Tak kesah la cuma nama jer ke apa ke kan yang penting memalukan!. -TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small