Ratu Cantik Zimbabwe merana akibat perbuatan teman lelaki..

Bukan senang nak pertahankan gelaran ratu cantik ni. Ratu cantik ni kena ada personaliti yang berkeyakinan dan bersih dari segala imej yang buruk. Ratu cantik melambang ikon kepada semua orang. Mesti kena jaga nama.

Tapi malang bagi ratu cantik Zimbabwe, Emily Kachote, 25 tahun dari Zimbabwe kena lucut gelarannya gara-gara gambar bogel dia tersebar. Bekas teman lelaki Emily tu sendiri sebarkan.

Yala Emily tu dah menang ratu cantik mesti dia tak puas hati kan bekas teman wanita dia ratu cantik. Mungkin dia berdendam or saja nak menjatuh kan Emily. Kadang-kadang kita bukan tahu apa orang yang ada kaitan dengan kita fikr kan.

Emily ni pun dah jangka gambar tu akan tersebar dan tak pernah berhubung lagi dengan bekas teman lelaki dia tu. So Emily terima dengan hati terbuka la ya?

Korang nak jadi ratu cantik ni kena tahu peraturan. Tak boleh ada gambar bogel sama ada secara profesional atau dalam mana-mana media sosial. Sebab  perbuatan tu tak bermoral dan tak layak nak pegang gelaran ratu cantik. Betul tu Miss Hana sokong.

Orang-orang yang menjadi ikon mesti kena tunjuk teladan yang bermoral barulah orang ikut kan. MissHana/Utaranews.com

ep2p-5small