Pompuan ni kena maki sebab Mak Kau Hijau!! Padan muka!!

Viral pergaduhan ‘Mak Kau Hijau’ sekarang ni memang tengah hangat kat Malaysia ni, tambah-tambah kat laman sosial. Rata-ratanya pengguna ambil ayat tu untuk buat kelakar. Kalau setakat mak kau hijau okey lagi tapi macam mana pulak kalau mak kau keling??

Perempuan ni teruk kena hentam sebab satu gambar ni. Bagi korang la kan, kelakar atau pun tidak troll yang minah ni buat?? Bagi Gomez rasa macam nak pelempang je muka dia.

Mak kau hijau takpe la ini cakap kat perempuan tu keling. Apa masalah buadak ni ek? Nak melawak pun agak-agak ar ini sampai cakap kat perempuan tue keling. Apa perasaan korang kalau perempuan yang minah ni troll sebenarnya ibu korang?

Marah kan! Haaa lain kain nak buat lawak agak-agak ler.. Bukannya kiteorang tak tahu melawak. Tapi kalau sampai tahap menghina tu bukan lawak namanya, kalau orang lain kata hang keling hang nak marah dak?-TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small