Mawar Rashid kena kutuk menari di Malam Tarawikh..

Bila dah masuknya bulan Ramadhan ni, memang kita boleh tengok banyak post gambar atau video kat laman sosial berkaitan dengan melakukan ibadat sempena Ramadhan..

Dari golongan artis, rakyat biasa, hingga non-muslim turut post gambar atau video memberi ucapan buat semua umat Islam menyambut Ramadhan.. Tapi bukan pada diri Mawar Rashid..

Bukan beragama Islam agaknya sampai tak sensitif langsung.. Menerusi laman Instagram miliknya, Mawar ada memuatnaik sebuah video dubsmash menari lagu hip-hop.. Disebabkan tindakan yang agak ‘bodo’ Mawar, dia telah menerima kritikan dan hentaman hebat dari netizen..

Orang sibuk beri ucapan Ramadhan dan lakukan ibadah terawih, yang si Mawar ni pulak malam tu dok sibuk muatnaik video menari hip-hop.. Ingat ni kat Amerika ka? Dok Malaysia,sensitif la sikit.. Buat macam tu seolah-olah tak menghormati bulan yang mulia ini pulak tau!

Bila Miss A usha balik dia punya IG, nampaknya video tu dah pun dipadam oleh Mawar.. Lain kali nak muatnaik apa-apa kat laman sosial.. Fikir panjang dulu, tengok keadaan dan masa ye.. Awak tu beragama Islam, sedangkan non-muslim pun boleh hormat bulan mulia.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small