Mamat hitam ni dapat awek cun giler… Cinta itu memang buta!!!

Mesti ramai jejaka tampan akan bakal murung dan menyendiri lepas korang tengok gambar ni. Fuhhhhhhh! Cun siot awek mamat ni macam tak percaya pun ada, macam mana dia tackle awek cantik ni ek?

Haha! Muka mamat ni takde la hensem mana tapi dapat awek Korea. Ini baru betul-betul cinta tak mengira rupa. Ramai yang jeles dengan mamat ni.. Giler tak jeles kalau cun melecun macam ni sapa tak mau.

Ada yang cakap cinta sekarang ni tak buta dah, semuanya celik.. Celik harta katanya haha! Elehhh dengki la tu sebab tu kata awek ni sebenarnya nak harta je kihkih. Mana korang tahu yang mamat ni kaya??

Alaaa.. Kalau korang nak awek cun macam ni korang pergi la mintak tips kat mamat ni tentang cara-cara nak tackle awek cun. Mesti ayat manis mamat hitam ni power gila, kalau tak power tak kan ler awek macam ni nak lekat. Korang tak jeles ker tengok dia ada awek cun macam ni?? Haha! –TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2