Kucing paling sedih tapi serius comel.

Ala-ala tomei nya… Mata tu yang tak boleh tahan. comel dan gebu sangat. Kalau gomoi ni seronok ni. Hehhehe

Famous pula binatang peliharaan sekarang ni. pemilik binatang peliharaan ni kan suka sangat post gambar cute-cute pet diorang di media sosial. So benda tu dah trend dan viral.

Bila tengok pet animal yang cute-cute sejuk aje mata memandang. Ni kucing yang paling sedih Miss Hana tengok, nama kucing tu Luhu. Jenis kucing baka Tabby dan pemiliknya Maggie Lui dari Beijing, China.

Memang muka kucing tu selalu sedih ka? Semua gambar di post sedih aje. Tapi cute gila macam kucing dalam cerita shrek. Hehehehe.

Ni balik rumah penat.., then tengok Luhu terus tenang aje rasa. Hilang stress! MissHana/Utaranews.com

ep2p-5small