Kongsi gambar hubungan intim dengan suami di Facebook.. Gila betul!!

Amboiiiii.. sweetnya pasangan baru berkahwin kot noh dorang ni, sampai malam pertama pun nak cerita kat dalam facebook. Hahaaa! Yang paling tak sangka siap letak location lagi kat status bergambar yang perempuan ni muat naik.

Kantoi terus la asal orang mana.. rupanya pasangan ni orang Kuching, Sarawak. Dok dekat Kampung Buntal, Santubong rupanya kihkih. Syok katanya main ehemmm ehemmm dengan cik somi.. Mula-mula jer sakit tapi lama-lama fuhhhhhh….

Haahaha punohh manusia jenis ni, buat malu muka suami dia je apa lah. Orang zaman sekarang ni memang muka dah tak tahu malu ker macam mana ekk??

Sampai perihal dalam kain pun nak selek bagi habis semua orang nampak.. Kalau boleh tu nak cerita kat semua orang pasal perihal dan pengalaman dalam kain dorang tu. Haishhhh tak malu betul la. Punya nak bagi tahu kata seronok sampai macam tu sekali la. –TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-2