Johan dikategorikan Pelawak Bersih?? | UtaraNews.com

Hmm.. selalu kalau ada kat mana-mana yang penuh dengan orang wanita, mesti tempat tu akan ada puak-puak tersendiri kan?

Wanita ni memang selalu hidup berpuak-puak, tak tahu sebab apa yang tak boleh nak bercampur dengan semua orang..

Tapi, bila Miss A dengar dakwaan dari sesetengah pihak mengatakan pelawak kat Malaysia ni pun jenis berpuak, yang tu Miss A pelik..  Isk! takkan lah pelawak-pelawak pun jenis nak wujudkan puak-puak tersendiri..

Menerusi sebuah portal akhbat tempatan, ada orang mendakwa Johan Raja Lawak boleh diketogorikan sebgai puak pelawak “bersih” sebab tak pernah ada rekod buruk.. Puak pelawak dikategorikan sebagai tak “bersih” mungkin Zizan Razak la kot..hehe

Apapun, bagi Miss A dalam kalangan pelawak ni tak perlu kot nak hidup berpuak-puak.. Alah, bagi Miss A semua pelawak sama je, antara popular dan tak popular je.. Semoga semua pelawak bersatu hati untuk mengekalkan apa yang mereka ada sekarang.. Tak ke mana pun, kalau amalkan puak-puak.. Miss A/UtaraNews.com

ep2p-5small