Gambar panas isteri berpurdah.. Dah kahwin katanya..

Walaupun semua orang tahu lepas kawin boleh buat apa saja.. Tapi itu bukan alasan untuk korang bermesra kat tempat awam, dan bila orang tegur korang bagi alasan ‘biar la kiteorang dah kawin’.

Jangan gunakan istilah dah kawin sebagai point korang untuk lepas dari teguran orang. Macam yang dilakukan oleh sepasang suami isteri ni.. Walaupun dorang dah kawen tapi tu tak bermakna dorang boleh tangkap gambar mesra dan upload dalam internet macam ni.

Dalam Islam pun ada sebut walaupun suami isteri, berdosa tau bermesra kat tempat awam atau pun sebarkan gambar mesra korang. Kesian dengan suami isteri ni tak pasal-pasal kena kutuk. Ada yang kata alolooo sweetnyer.

Sweet sebab isterinya berpurdah?? Berpurdah tapi tunjuk foto mesra dengan suami kat semua orang.. Ini kalau artis yang buat macam ni teruk korang hentam. Seeloknya tak usah la menunjuk macam ni, anggap la ni sebagai pengajaran. –TiraGomez/UtaraNews.com

ep2p-5small